Intrebari frecvente

Cum cumpar?

Pentru a comanda produse de pe site-ul www.aromesentia.ro trebuie sa fii persoana juridica.

1. Comanda online

Alegi aroma/aromele dorite din sectiunea Produse a site-ului sau direct apasand butonul "Comanda Online", vizibil din orice pagina a site-ului Sentia.

Selectezi cantitatea dorita din fiecare aroma si apesi butonul "Adauga in cos".

Apesi butonul "Vezi cosul" sau direct butonul      din partea dreapta sus a ecranului. Poti schimba cantitatea aleasa din fiecare produs cu ajutorul simbolurilor + -  si apasand apoi butonul "Refresh"    sau butonul "Actualizeaza cos".

Daca vrei sa cumperi si alte produse, apasa butonul "Continua cumparaturile". Daca vrei sa inchei comanda apasa butonul "Finalizeaza comanda".

Completeaza codul de identificare fiscala si apasa butonul "Confirma" daca vrei ca datele tale sa fie precompletate sau butonul "Introdu adresa manual" daca vrei sa introduci singur informatiile. Campurile Email si Telefon sunt obligatorii si necesita introducerea unor date valide pentru a asigura livrarea comenzii in conditii optime.

Daca adresa de livrare nu este aceeasi cu cea de facturare, debifeaza casuta din dreptul mesajului "Adresa de facturare este si adresa de livrare" si completeaza noile date pentru livrarea produselor.

Apasa butonul "Finalizeaza comanda".

Verifica datele comenzii tale, apoi apasa butonul "Confirma comanda".

Vei primi un mesaj cu detaliile comenzii tale si un numar de inregistrare a acesteia.

2. Comanda telefonica

Suna la numarul de telefon 021.321.59.61 si un consultant Sentia va prelua comanda ta. 

Cum primesc comanda?

Produsele comandate vor fi livrate prin curier, la adresa furnizata de tine in datele completate pe site.

Cand primesc comanda?

Produsele sunt livrate in aproximativ 24h daca inregistrarea comenzii a fost facuta in intervalul luni-vineri si in aproximativ 48h daca inregistrarea comenzii a fost facuta sambata sau duminica.

Cum platesc?

Plata comenzii se face ramburs, la primirea coletului.

Cat costa transportul?

Costul transportului difera in functie de numarul produselor pe care le comanzi, astfel:

  • La comanda unui produs, tariful de transport este de 11 lei + TVA.
  • La comanda mai multor produse, tariful de transport este de 11 lei + TVA pentru primul produs, la care se adauga 0,90 lei + TVA pentru fiecare produs suplimentar.

* Costul de transport poate varia in functie de taxa pe care o aplica transportatorul in cazul in care parcurge kilometri suplimentari.

Care este comanda minima?

Nu exista o valoare minima a comenzii.

Primesc factura?

Da, vei primi factura pentru produsele achizitonate odata cu livrarea comenzii.

Care este avantajul comenzii online?

Comenzile online pot fi inregistrate oricand, 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. Acestea sunt preluate in ordinea inregistrarii lor. Rezervarea produselor se face la inregistrarea comenzii, daca acestea se afla in stoc.

Ce contine coletul?

Fiecare cutie Sentia contine 1L de aroma, sistemul de dozare, fisa tehnica, instructiuni de folosire, declaratia de conformitate si factura.

Ce fac daca am primit coletul incomplet?

Daca din coletul pe care l-ai primit lipseste unul dintre elementele enumerate mai sus, contacteaza-ne la numarul de telefon 021.321.59.61 in maxim 48 de ore de la receptionarea acestuia. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Ce fac daca am primit coletul desfacut?

Fiecare cutie Sentia este sigilata cu banda adeziva inscriptionata cu sigla noastra. Daca aceasta banda este deteriorata, nu accepta coletul la livrare si anunta-ne la numarul de telefon 021.321.59.61.

Cum pot anula sau modifica o comanda?

O comanda poate fi anulata sau modificata la numarul de telefon 021.321.59.61.

Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?

Daca ai o intrebare pentru care noi nu am prevazut raspuns aici ne poti contacta la adresa de e-mail contact@aromesentia.ro sau la numarul de telefon 021.321.59.61.